Diskuzní fórum

 

  1. Zdravíme diskutéry :-) Zde jsou pravidla, které se vztahují k našemu diskuznímu fóru:

  2.  
  3. Diskutující nesmí zveřejňovat příspěvky, které jakýmkoliv způsobem porušují zákony ČR či propagují nezákonné činnosti.
  4. Komentáře a diskusní fóra slouží ke svobodné výměně názorů či vyjádření názoru na dané téma.
  5. Diskutující nesmí zastrašovat nebo vyhrožovat násilím jednotlivci či skupinám lidí.
  6. Stejně tak nesmí propagovat národnostní, rasovou, náboženskou či jinou nesnášenlivost nebo diskriminaci určité skupiny právě kvůli příslušnosti k národu, rase nebo náboženství.
  7. Do komentářů a diskusních fór nepatří vulgarismy, urážky, pomluvy nebo obscénnosti.
  8. Do komentářů a diskusních fór je zakázáno vkládat reklamy, spam ani jinou formu propagace komerčních aktivit.
  9. Do komentářů není povoleno vkládat odkazy na stránky s nelegálním obsahem nebo obsahem legálním, ale nesouvisejícím s tématem diskuze.
  10. Diskutující musí respektovat soukromí jiných lidí, a proto je zakázáno zveřejňovat soukromé údaje o jiných osobách - např. jejich telefonní čísla, plné adresy apod.
  11. Diskutující nesmí opakovaně vkládat do komentářů nebo diskusních fór příspěvky se stejným obsahem.
  12. Diskutující se nesmí vydávat za někoho jiného.
  13. Jakékoliv příspěvky účastníků vložené do diskuzí vyjadřují výhradně jejich názory a stanoviska a provozovatel serveru nenese za příspěvky účastníků žádnou odpovědnost.

Pokud diskutující poruší ve svém příspěvku tato pravidla, pak je správce oprávněn takové příspěvky smazat. Správce může omezit vstup do zvolených diskuzí jen pro registrované uživatele a to i dodatečně. Pokud by diskuze jako celek porušovala tato pravidla diskuzí, je správce oprávněn diskuzi zamknout jen pro čtení nebo zcela odstranit. Správce rovněž může zakázat na neomezenou dobu uživateli, který opakovaně porušil pravidla diskuze, vkládání příspěvků do diskusního fóra, nebo komentářů ke článku.

 

Diskuzní fórum

игровые автоматы играть бесплатно


игровые автоматы вулкан демо без регистрации

игровые автоматы

Simone Biles Gewinnen Sie bei den Weltmeisterschaften vier Allround-Titel

Biles hatte seit den Olympischen Spielen 2016 nicht mehr international teilgenommen, während sie im Januar enthüllte, dass diese von einem ehemaligen Sportdoktor der Mannschaft USA sexuell missbraucht worden war.

Darüber hinaus wurde der 21-jährige Amerikaner am Vorabend dieser Welten mit einem Nierenstein ins Krankenhaus eingeliefert.

"Dies ist definitiv der gruseligste von denen aus welcher Vergangenheit", sagte sie.

In erster linie hatte Biles mit Svetlana Khorkina aus Russland zahlreichen Rekord von drei Allround-Golds geteilt.

"In diesem Jahr gab es definitiv Höhen und Tiefen, zur Therapie und zu anderen Dingen. Nur im Fitnessstudio abgeschlossen sein, war ein ein schuss rau, aber man probiert, sich auf eine Angelegenheit zu konzentrieren, um durchzukommen", sagte sie.

"Ich hoffe, dies gibt anderen Frauen die Gewissheit, dass Ebendiese es immer noch gut sachverstand, ohne dafür bestraft zu werden und Eltern die Turnerinnen in den Sportart zu versetzen und gegenseitig wohl zu fühlen. "

Die 19-jährige Britin Ellie Downie wurde nach 2 Eingriffen am linken Knöchel nach ihrer Rückkehr ins Rennen elf.

Am Samstag nimmt Downie am Finalspiel der Stufenbarren teil, während der zweifache Olympiasieger Max Whitlock den dritten Weltmeistertitel in Folge auf einen Pauschenpferd gewinnen will.

Biles holt trotz Fehlern vielen 12. Weltgold
Biles hatte Fehler im Tresorraum, Hauptbalken und Boden, aber ihre Gesamtzahl von 57, 491 reichte aus, um den Mai Murakami aus Japan in Silber und welchen Morgan Hurd aus zahlreichen USA auf Rang drei zu schlagen.

Ein Rückwärtsrollen bei der Landung uff (berlinerisch) einem Sprung und das Abfallen vom Balken ließen sie fast drei prall gefüllte Punkte hinter ihren Qualifikationsergebnissen zurückfallen.

Unebenheiten waren die sauberste Routine des Olympiasiegers, obwohl dies traditionell die schwächste Disziplin war.

Als sie zuletzt auf dem Fußboden stand, brauchte sie diese eine, Punktezahl von 13. 307, um Murakami zu schlagen, um Gold zu gewinnen, und selbst mit einem Schritt außerhalb der Grenzen erzielte Biles 15. wc, um den Titel qua 1. 693 Mark zu besiegeln.

"Ich wünschte, man hätte eine bessere Errungenschaft zeigen können, weil man nicht der Turner bin", fügte Biles hinzu, dieser bei den Olympischen Metier 2016 vier Goldmedaillen gewann.

"Aber wir machen allesamt Fehler und fallen - es ist nur, wie auch Sie aufstehen und sich selbst beweisen. "

Biles verhalf den USA zu anfang der Woche zu einem nachdrücklichen Gold der Frauen darüber hinaus ihr letzter Sieg brachte ihr den zwölften Weltmeistertitel ein.

Sie hat 15 Weltmeisterschaftsmedaillen erhalten, fünf hinter Rekordhalterin Khorkina.

Избавим от долгов

Здравствуйте!

Если у вас есть проблемные долги, мы можем через суд списать долг полностью.

Если у вас нет долгов, то извините за беспокойство!

Мы предлагаем официальную процедуру банкротства физического лица. Опытные юристы и арбитражный управляющий подготовят все необходимые документы и подадут в арбитражный суд. Заключение договора, все официально!

Подробности по WhatsApp +79932162571

Банкротство физических лиц предусматривает освобождение должника от финансовых обязательств в результате признания его неплатежеспособным! После банкротства вас не будут беспокоить коллекторы и судебные приставы. У вас не будет долгов и исполнительных производств.

Expert: The volume of railway cargo can return to the level that existed before the Russian embargo

Rolands Petersons, member of the board of CPM Trading SIA,
Railway transport is one of the most promising modes of inland transport, and, at the moment, it is said to be the crucial element in the economy of Latvia. Considering the entire volume of inland transport, the share of railway freight is about 52%, whereas the volume of the passenger transportation is 6% and in Riga suburban area the number is increasing up to 30%. However, the data summarized by the Ministry of Communications still shows that in Latvia the volume of freight rail transportation by comparison with 2016 has decreased by 8.4% and amounted to 43.792 million tons.

Traffic congestion can lead to a loss of 200 billion euros
The mobility of goods is an essential component of the EU internal market; this greatly contributes to the competitiveness of the industry and services in Europe. The types of lengthy transportation as railway can reduce their costs, which arise in connection with the traffic congestion on the roads. The increase of approximately 50% is projected by the year 2050, reaching a volume of almost 200 billion euros per year.

In the future, it is possible to increase the volume of rail transportation. Rolands petersons defacto
The amount of international rail transportation in 2017 was 42.138 million tons, which showed a decline of 9.1% compared to 2016. However, domestic traffic has increased by 11.5% to 1.653 million tonnes. The volume of transit cargo from the total amount of international rail freight transport amounted to 38.719 million tons, which showed a drop of 6.5% compared to the previous year, the volume of imported goods was 3.067 million tons, or 22.4% less, and the volume of export cargo was 351 800 tons, which was a drop of 2.8 times. In 2016, in Latvia, by rail, 47.821 million tons were transported. Taking into consideration the decline in the international transport sector in 2017, the question is, by which means can we achieve the volume increase? By implementation of the well-considered long-term solutions, it is possible to get back to the level that used to be before the embargo against Russia was introduced in 2013.

Increase of the average commercial speed of freight trains.
One of the key priorities nowadays is the development of the railway infrastructure, and in this case, it is expected, the railway infrastructure can be financed by the European Union.Rolands petersons defacto It is essential to find a solution how to increase the average commercial speed of freight trains since the speed is only about 18 km/h on the majority international routes in Europe. One of the solutions can be the improvement of cooperation between existing infrastructure organizations in Europe. The actual train system needs to be adapted to the needs of the railway freight transport sector, especially in the EU freight rail corridors. This would contribute to the competitiveness of rail transport with other modes of transport, especially with the road transport sector, which infrastructure is easily accessible in all Member States.

Well-thought-out charge for the use of infrastructure. Rolands petersons defacto
Freight trains pay for each kilometer of the railway infrastructure, which again adversely affects the competitiveness of the railway in comparison with road transport, where such charge is not always introduced. Setting the price that users are required to pay for getting into the infrastructure, it would be necessary to take into account the impact on the environment and pollution, congestion, accidents and other aspects. Rolands petersons defacto
The state should provide a proper support for organizations managing infrastructure, and rail transport enterprises should strive to improve the competitiveness of rail freight services, especially in regards to reliability, filling, elasticity, customer orientation, and the duration and cost of transportation, as these are the main aspects which are considered by an average consignor in selecting any of the available modes of transport.

Elimination imperfections in the liberalization of the freight transport process
In cooperation with both, the public and private sectors, at the international level, imperfections related to the liberalization of freight rail transport, communication lines procedures, administrative and technical restrictions, monitoring and anticipating performance in the rail freight industry, and fair competition between different modes of transportation. Therefore, it is necessary to find out the ways to make a better use of available EU funding and target it to the rail transport industry in order to achieve improvements in such areas as a coherent approach to policy objectives and funding (while focusing on corridors for freight railways transportation), for the selection, planning and management of projects, as well as for the maintenance of railroad networks.

Not only update, but also regularly support
It is essential to take to the new level not only the quality of the services provided to carriers and shippers of rail freight but, in general, to improve the competitiveness of rail freight transport; infrastructure managing organizations should not only update and modernize the railway network but also to regularly support it.Rolands petersons defacto This is especially important for the corridors of rail freight. If the tracks are not properly maintained, the speed limits will have to be applied and the railway lines will gradually be obstructed.

Přidat nový příspěvek

         

TOČÍME: KRAKONOŠE 12* A KOZLA 11*

a zveme vás na dobroty

 

 

NAŠI SPONZOŘI



 

 

 
      

   

 

I VAŠE REKLAMA MŮŽE BÝT VIDĚT A POMOC

 

SOUPEŘI PRO SEZONU 2018/2019

BANÍK ŽACLÉŘ

 

BANÍK RTYNĚ

  

JÁNSKÉ LÁZNĚ

 

HAJNICE

  

PODHŮŘÍ

 

TRUTNOV ,,C"

 

STRÁŽNÉ

 

VOLANOV

 

POŘÍČÍ

LÁNOV 

LIBEČ

RUDNÍK

MLADÉ BUKY